Det var ett tag sen...

Har ju blivit apkass på att komma ihåg att blogga.. Hur en del klarar av att lägga ner 2-3 timmar dagligen på sin blogg fatter jag inte..

Hemma i källaren går livet på som vanligt. Den stora Coca-Cola planschen åkte ner från väggen under en ovanligt jämn brottningsmatch. Han är ju stark Och okittlig. Det tycker Tilla är orättvist. Jag brukar visserligen få in en och annan fullträff av ren klantighet. Så eftersom planschen strök med har vi printat ut gamla och nya bilder som vi har fotat själva och satt upp dem på väggen :) Himla fint blir det. Och kul att se igenom gamla bilder som man trott gått förlorade.

Har även börjat se Scrubs från avsnitt 1 (igen) :P Det är ju så obetalbart bra :D Jag sörjer att detta är en humorserie som Göran ännu inte upptäckt vitsen med.

Märkligt vad kass kvalitet det är på dom gamla bilderna.. Nu när man har en EOS 400D att jämföra med ;D

image85




Lite bebloggat från min sida iallafall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0