Ensam hemma

Patrik åkte till Sverige imorse. Måste fixa ärenden och sånt.. Tråktråk ska bli göttans gött när vi bor i Sverige igen :) Gick o handlade förut.. Gick på 300 spänn. Köpte inte alls mycket ju.. men allt är ju fanimej dubbelt så dyrt här.. Vad kostar en creme fraiche i Sverige liksom? 7 kr? här kostar den iallafall 18.

Menmen, ska inte klaga på kanonlandet i väst. Det är ju mycket som är bra också :) Halv skatt den här månaden tillexempel :D Inte fy skam...

Imorgon blir det jobbintervju för Tillalilla :) Ett extrajobb. Men det ligger ju som i en liten ask, har väl i princip redan fått det skulle jag tro.. Så mycket folk som dom saknar.. Det ska bli gött ska det bli :)

Har ju töntat bort ännu en del av min uniform också... Okey, det är det första som har försvunnit, de andra har ju bara råkat ut för diverse missöden under tvättproceduren. Men lite surt att jag måste ner o skämmas i klädkällaren, för nu är det ju kris..

Blir mys i soffan med film och täcket sen känner jag på mig :)

Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0