You are the dumbest smart person I know!

Haha, det tog jag som en komplimang ;D Jaja, han lånade citatet från IRobot, den gode Glenn-Ivar* :P men kul var det ju ;D

Jag kände ju iallafall igen Carola :P Hon hade ju samma tältliknande skjorta på sig som hon hade i Idol. Var nog därför jag kände igen henne. Det och det faktum att hennes handbagage till större delen bestod av blommor. Som hon antagligen hade fått på en gala av nåt slag. Det var såna typiska galablommor som kändisar och folk i allmänhet får om de råkar befinna sig i slutsekunderna av ett tv-program.

Så så var det :) Nu sitter jag förövrigt i soffan och väntar på en buss till Sand. Jag ska på kalas. Ambivalensen smög så sakteliga åt 'Ska jag ut o kalasa'-hållet istället för det hyfsat tungt vägande 'Ska jag stanna hemma och löka'-hållet.
Här ska drickas!

Gutår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0