Kalajs

Just det, lilla Petra blir alltså 18 år idag :D o då blir det kalajs :P

Jag sitter o ser på nyheterna med morfar, vi har precis fått lite prinsesstårta, garnerad av undertecknad.

Jag anlände alltså till solstaden igår, och jag tog tillfället i akt och besökte Ikea med mor o mellansyster. Stort o fint o nytt var det, nu väntar jag bara på Max :)
Innan jag kom till Karlstad blev det ett stopp i Kil där jag köpte öl o slog fel kod tre gånger *gudars så dumt*. Så efter det vart mitt kort spärrat i 24 timmar, jobbigt värre. Men det är ju sånt som sker, jaa jag är en klant.

Har ett stort ömt blåmärke på den köttiga delen av vänster smalben också. Det är ett resultat av när jag häromdan skulle bromsa o hoppa av cykeln i en enda fulländad rörelse. Ouch sa jag lite för mig själv där...

Nu ska jag gå o styra in lite bilder på stordatorn :D See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0