Mittinatten

Japp, sitter här o skaver i morgonrocken. Gött att vara uppe länge ibland. Har sett tre desperate-avsnitt. Börjar komma ikapp dem på tvn nu. In other words, avsnitten börjar ta slut *gah!* Menmen, imorrn kommer pojken hem! Då får jag ju annat att sysselsätta mig med ;)

Orkar inte gå o lägga mig än, åt så jevla mycket tonfisksallad nyss... Men det är ju så gott!

Känner mig duktig som har deklarerat också, både på svenska och norska. Hoppas jag gjorde rätt bara :S

Har även fått förbannat ont i ena axeln. Vad ska det vara bra för?

Här är en passande bild för mittinattenbloggar.

image168

Jag o älsklingen iförda skitiga strumpor, sittandes i nya vardagsrummet. Bilden är tagen av the newest driver in town :P

Ja vi gillert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0