Det ligger en slags frihet i att cykla



Det gör det sannerligen..

Har nu sett färdigt på Desperate Housewives, säsong 4 so far och jag säger bara Give me more! :P dumma serie som får en att fastna sådär :P

Cyklade alltså till jobbet imorse, trött efter en oväntad, men kul smskonversation kl.3 :) saknar dig Don Göran! ;)

Sveriges nationaldag har gått mig ganska obemärkt förbi här i grannlandet. De sa dock grattis till mig på TV Norge imorse ;)

Bäst just nu är webcam med pojkvännen, Arvid som kan jobba för mig nästa lördag, och alla resor som ska företas i juni. Samtliga till Sverige :D



Inte så lätt att ta kort på sig själv när man cyklar, men ändå ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0