I Sverige :D

Sitter nu i fina lägenheten och väntar på viktigt samtal. Det är ingen mindre än Göran som ska höra av sig för vidare instruktioner :) Jag ringde ju tyvärr o väckte det lilla livet halv elva imorse också.. *oops*

Har inhandlat blandat öl och två par shorts. Ja det var lite annorlunda, men jag kände att det var läge för shorts. Synd bara att mina ben inte bör visas ute i det fria på ett tag. Solbrist och inåtväxande hårstrån är ju inte så aktuellt för allmän beskådning.

Idag har jag kokat en lax och åkt tåg. Sen ska jag handla, fika och gå till banken. Allt detta ska hinnas innan syster plockar upp mig med AWD 21.00.

Det är ett pressat schema och jag är jacklös i det värmländska regnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0