Jag har sett honom igen!

Och nu pratar jag inte om Håkan, utom om Vanillo! The one and only Olle var på Håkan och fotade. Jag passade på att ta en bild på fotografen, hihihi.

Håkan var ju lika fantastisk som vanligt. Vilken härlig stämning. Efter den mytomspunna 'Ramlar' fann jag mig själv stående längst fram. Det var som jag sa, är man inte beredd när 'Ramlar' kommer så vet man inte vart man kan hamna. Jag bara lyfte upp fötterna och hängde med strömmen :P

Men sen stod jag ju där som en packad sill, en halvmeter från högtalaren. Det var då jag såg Vanillo :P Jag sjöng mig hes och lyssnade mig halvdöv. Och fotade friskt ;)

Until we meet again Håkan.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0