Dagens tips!



Det här är Sveriges godaste knäckebröd, påstod gubben och viftade glatt med ett paket där vi stod och valde. "Det går några dar bara så är det slut".
Självklart var jag tvungen att smyga ner ett paket i korgen där på Ica Maxi. Ska prova sen om gubben hade rätt :)

Annars så har jag en klantdag deluxe idag. Stoppade in hela huvet i ugnen så huden började brännas, tappade en jävla lampa på stortån som snabbt blev blålila. Och än är det inte färdigt känner jag.. Men det gick ju bra på gymmet iallafall :)

Ikväll blir det Eagle Eye :)



Och diskmaskinen har anlänt! Äntligen! Älsklingen sitter på golvet i köket i detta nu och försöker få till det :) Sen ska här diskas!

Kommentarer
Postat av: Mama G

Grattis till diskmaskinen!!!

Jag pratade med syster yster igår. Hon använde papptallrikar i torpet :)



Trevlig helg!

Kram Mamma G

2008-10-10 @ 13:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0