Det har blivit dags

Dagarna går för fort känner jag :P Hinner ju aldrig sitta vid datorn, ergo; det blir dåligt med bloggande :P

Vi kan ju börja med helgen, som var fantastiskt rolig ;D Vi hamnade på glada ankan och festade hela natten lång. När jag slutligen kom hem kunde jag ta av mig byxorna utan att knäppa upp dom. Träningen börjar ge resultat, weho!

Skulle önska att matten gick lika smidigt som träningen bara :P Det är ju så många uppgifter man ska hinna med! Det är kul, men jobbigt när man måste traggla sig igenom kapitlen. Hoppas det lossnar snart :)

Annars så har jag precis räknat ut hur mycket pengar vi har spenderat på möbler *oops* och så tänkte jag ställa mig vid berget av disk. Efter det vankas det fiskpinnar *mumma*

Men först en bildkavalkad!



Vi spelar på pappas födelsedagspresent. Mamma lyckas göra mål mot Jessica och sen brakar helvetet lös ;)



Hattfest med fina drinkar hos Janry :) slipsen har jag knutit själv ;D



Sen blev det lite wajld änd cräjzy på nöjes ;D



Godingen var ju med också :)



Nu i lördags var det ju dags igen, dock utan hattar ;)



På Glada Ankan är det tjolahoppsanhejsan hela tiden ;)



Ja det var väl det ;) Lovar att försöka uppdatera lite mer än en gång i veckan hädanefter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0